New In - Haul January 2016

4:45 AM,0 Comments

Hello my lovelies!

I was a couple of times in the shopping, so until things are not out of hand, and this post has become too long, I decided to show you what I bought last couple of weeks. It is mostly about preparative cosmetics, a little nail polish and the like. Unfortunately I do not know all the prices, I lost bills. But that you already used from me.


1. Two shower gel, Balea shower cream with raspberries and lemon grass (in packaging of 300 ml) and Dove shower gel from the limited winter collection (in packaging of 250 ml). Both products have a wonderful scent, most looking forward to Dove shower gel. Price Bale gel is approx 1 euro.

2.We all know that our skin dries out in winter more than usual, due to the impact of the cold as well as heating. To avoid dry skin and tightening bought two milk for the body. Nivea Nourishing Body Milk, with typical Nivea scent in packaging of 250 ml, at a cost of about 4.5 euros. The second is Dove body lotion for dry skin, also from the limited winter collection, in the packaging from 250 ml.

3. Two of nail polish, what else. Eveline Cosmetics Color Edition in number 913, the cost of about 1 euro. A second is the Essence Studio Nails Ultra Gloss Nail Shine coat, price about 1 euro. 

5.6. Essence precision brush intended to apply eyeliner, apply wet shadows for eyes and eyebrows to fill. I bought it because I needed a new toothbrush for drawing eyebrows, and this proved to be excellent. Price approx 1.5 eura.Essence Nail Stylist Duo is applicator for decorating nails, price approx 2 euros. 

7. And at the end of this set of Avene skincare products in mini packaging. I've always wanted to try Avene products and this mini-series is excellent for testing. In the set is the thermal water for the face and cleansing milk, pack of 50 ml, and Hydrance Optimale Rich Cream 15 ml. I know that these products are for dry and sensitive skin, and mine is precisely such. 

So much for today! Kisses to everyone!

 Pozdrav moje ljepotice!

Bila sam par puta u šopingu, pa dok stvari nisu izmaknule kontroli, i ovaj post postao predugačak, odlučila sam vam pokazati čime sam se kupila posljednjih par tjedana. Radi se većinom o preparativnoj kozmetici, malo lakova za nokte i slično. Nažalost ne znam sve cijene, izgubila sam račune. Ali na to ste već naviknuli od mene.


1. Dva gela za tuširanje, Balea krema za tuširanje sa malinama i limunskom travom (pakiranje od 300 ml) i Dove gel za tuširanje iz limitirane zimske kolekcije (pakiranje od 250 ml). Obadva proizvoda imaju predivan miris, najviše se  radujem Dove gelu za tuširanje. Cijena Balea gela je cca 1 euro. 

2. Svi znamo da nam se koža zimi isušuje više nego inače, zbog utjecaja hladnoće ali i grijanja prostorija. Da bih izbjegla suhu kožu i zatezanje kupila sam dva mlijeka za tijelo. Nivea Nourishing mlijeko za tijelo, sa tipičnim Nivea mirisom u pakiranju od 250ml, po cijeni od cca 4.5 eura. Drugi je Dove losion za tijelo, za suhu kožu, također iz limitirane zimske kolekcije, u pakiranju od 250 ml.

3. Dva laka za nokte, što drugo. Eveline Cosmetics Color Edition u broju 913, cijena cca 1 euro. A drugi je Essence Studio Nails Ultra Gloss Nail Shine nadlak, cijena cca 1 euro.

5.6. Essence precizna četkica namjenjena za nanošenje eyelinera, nanošenje mokre sjene za oči i za popunjavanje obrva. Ja sam je kupila jer mi je trebala nova četkica za iscrtavanje obrva, i ova se pokazala odličnom. Cijena cca 1.5 eura.Essence Nail Art Duo Stylist je aplikator za ukrašavanje noktiju, cijena cca 2 eura.

7. I na kraju ovaj Avene set proizvoda za njegu lica u mini pakiranju. Oduvijek sam željela isprobati Avene proizvode i ova mini serija je odlična za testiranje. U setu je termalna voda za lice i  mlijeko za čišćenje lica, pakiranje od  po 50 ml, i Hydrance Optimale bogata krema od 15 ml. Znam da su ovi proizvodi za suhu i osjetljivu kožu, a moja je trenutno upravo takva.

Toliko za danas! Pusa svima!!

1.

2.


4.

5.

6.

7.

XOXO D

You Might Also Like

0 komentari: