Avon Advance Techniques Duo Treatment Spray - Nutri 5 Complex Supreme Oils.

12:32 AM,0 Comments

Hello my lovelies!

Are you in the mood for a review of a product for your hair? I have not reviewed anything for hair care. My hair is very demanding in recent times we simply not good enough. Today I bring a review Avon Advance Techniques Duo treatments for hair with 5 oil.

This is a two-phase product with Nutri 5 complex, a combination of 5 oils whose actions do not weigh it. It strengthens the hair structure and gives it shine. It comes in a plastic bottle with a pump, you get 100 ml of product at the regular price of about 7 euros.

After shaking the product because it is a two-stage, spraying the wet or dry hair. This product is not rinsed, the more watery than oily. It has a beautiful intense smell but it does not stay on the hair.

I use this oil in the following way: After washing your hair squirt it the entire length of drying to inflict a small amount of the hair ends. What I have noticed is that my hair easier to comb after pranja.Lagano tooling does not seem to be as dry. Ie. The tops look healthier after nankošenja to dry hair.

The manufacturer promises to strengthen the hair, but I did not primjetila.Ne know, maybe I have to spray the scalp hair or spend a whole bottle that I noticed this effect. All I know is that I like the hair to the touch after application, is softer looks healthier. The tops look nicer smoother. And the smell will not even talk. You know you smell always buy!

So much of this oil. What is your current favorite in hair care?
 

Pozdrav moje ljepotice!

Jeste li raspoložene za recenziju jednog proizvoda za kosu? Odavno nisam recenzirala nešto za njegu kose. Moja kosa je jako zahtjevna u posljednje vrijeme i jednostavno mi ništa nije dovoljno dobro. Danas donosim recenziju Avon Advance Techniques Duo tretmana za kosu sa 5 ulja.

To je dvofazni proizvod sa Nutri 5 kompleksom, kombinacija 5 ulja čije djelovanje ne otežava kosu. Jača strukturu kose i daje joj sjaj. Dolazi u plastičnoj bočici sa pumpicom, dobijete 100 ml proizvoda po regularnoj cijeni od cca 7 eura.

Nakon što protresete proizvod jer je dvofazni, poprskate po mokroj ili suhoj kosi. Proizvod se ne ispire, više je vodenast nego uljni. Ima prekrasan i intenzivan miris ali se on ne zadržava na kosi.

Ja ovo ulje koristim na sljedeći način: Nakon pranja kose špricam ga po cijeloj dužini a nakon sušenja nanosim malu količinu na vrhove kose. Ono što sam ja primjetila je da mi se kosa lakše rasčešljava nakon pranja.Lagano se zaglađuje i ne izgleda više tako suho. Tj. vrhovi izgledaju zdravije nakon nankošenja na suhu kosu. 

Proizvođač obećava jačanje kose, ali ja to nisam primjetila.Ne znam, možda moram prskati po tjemenu kose ili potrošiti cijelu bočicu da bih primjetila taj učinak. Znam samo da mi se sviđa kosa na dodir nakon nanošenja, mekša je i izgleda zdravije. Vrhovi izgledaju ljepše  i zaglađenije. A o mirisu neću ni pričati. Znate da me miris uvijek kupi!

Toliko o ovom ulju. Koji je vaš trenutni favorit u njezi kose?








XOXO D

You Might Also Like

0 komentari: