DM Haul #3 in 2016

1:33 AM,0 Comments

Hello my lovelies!!

Recently, I was again in DM-in so I bought a couple of little things necessary, so I have this time prepared a new DM Haul post. Let's look at that was found in my shopping cart.

1. DM Babylove oil for skin of pregnant women, pack of 250 ml at a price of approximately 3 euros. This is my second bottle and I am satisfied with nourishing effect. I do not think I'm going with this product to prevent the formation of stretch marks but I like the effect that remains on the skin. Review of this product I published last week.

2. DM Ebelin Nature Bio Pads, pack of 60 pieces, I did not previously used, there is no particular opinion about these products, I buy what is on sale. These were reduced and I bought them for about 1 euro.

3. Ovnak flat hairbrush has also been reduced and I bought it for about 1.25 euros. My old after 3-4 years was broken in half. It was time for a new one. Balea shampoo for dry hair washing, for fair hair, buy the first time and can not wait to try and share my impressions. Spray 200 ml I paid about 2 euros.

4. Eau de Parfum 007 For Woman II, a long time ago I had my eye on this perfume. I love these little intense perfumes and this bottle of 30 ml I bought on sale. I think I did not pay more than 15-16- euros.

5. Classic Gillette Venus disposable razors, the price of 0.80 euros. These are my favorite and never buy another. There was no packing in a bag so I bought one. Dove Powder deozodorans  I used earlier. Like effect and scent of this product and I therefore repeat purchases. Price approx 2.5 euros.

6. Finally, Essence mono eyeshadow in the number 18 all i need. I liked the golden-copper color, so I bought it. During the testing. Price approx 1.6 euros.

There you go, little Haul! Until the next visit DM-in!!



Pozdrav moje ljepotice!!

Nedavno sam ponovno bila u DM-u kako bih kupila par potrebnih sitnica, pa sam vam ovoga puta pripremila novi DM Haul post. Pogledajmo na brzinu, što se našlo u mojoj košarici.

1. DM Babylove ulje za njegu kože trudnica, pakiranje od 250 ml po cijeni od cca 3 eura. Ovo mi je druga bočica i zadovoljna sam njegujućim učinkom. Ne vjerujem da ću sa ovim proizvodom spriječiti nastanak strija ali mi se sviđa efekt koji ostaje na koži. Recenziju ovog proizvoda sam objavila prošli tjedan.

2. DM Ebelin Nature Bio blazinice, pakiranje od 60 komada, nisam ih ranije koristila, nema posebno mišljenje o ovim proizvodima, kupim što je na akciji. Ove su bile snižene i kupila sam ih za cca 1 euro.

3. Ovnak ravna četka za kosu je također bila snižena i kupila sam je za cca 1,25 eura. Moja stara je nakon 3-4 godine pukla popola. Bilo je vrijeme za novu. Balea šampon za suho pranje kose, za svijetlu kosu, kupujem prvi put i jedva čekam da probam i podijelim svoje utiske. Sprej od 200 ml sam platila cca 2 eura.

4. Eau De Parfume 007 For Woman II dugo obilazim na policama. Volim ove malo intenzivnije parfeme pa sam ovu bočicu od 30 ml kupila na sniženju. Nisam sačuvala račun ali mislim da nisam platila više od 15-16- eura. 

5. Klasična Gillette Venus jednokratna britvica za depilaciju, cijena 0.80 eura. Ove su mi omiljene i nikada ne kupujem druge. Nije bilo pakiranja u vrećici pa sam kupila samo jednu. Dove Powder deo stik sam koristila i ranije. Sviđa mi se učinak i miris ovog proizvoda pa sam zato ponovila kupovinu. Cijena cca 2.5 eura.

6. I na kraju Essence mono sjenilo u broju 18 all i need. Svidjela mi se ova zlano-bakrena boja pa sam ga kupila. Testiranje u toku. Cijena cca 1.6 eura.

Eto ga, maleni Haul!! Do sljedećeg posjeta DM-u!!









XOXO D

You Might Also Like

0 komentari: