Langhaar Mädchen Shampoo Intense Repair - Review

4:49 AM,0 Comments


Pozdrav moje ljepotice!


Nedavno je u naše DM poslovnice stigla nova linija za njegu kose koju potpisuju blogerice iz Njemačke, Mona i Julia. Koliko sam mogla primjetiti na policama su šamponi za kosu i regeneratori iz 4 ranga. Njega plave kose, silver blonde, njega za volumen kose i intenzivna obnova. Moj nos je privukla upravo linija za intenzivnu obnovu kose.

Radi se o šamponu za kosu sa kokosovim uljem i sa burito uljem, predivna mirisna kombinacija. Taj miris i ovo više nego divno pakiranje bili su dovoljni da proizvod isprobam. Obožavam ovu ambalažu, baš je fotogenična!

Već sam ranije spomenula da moja ljubav prema proizvodima za kosu prestane onog trena kada uvidim da bez H&S šampona ne mogu živjeti. Prhut je u mom slučaju neizbježna, a nemam živaca niti vremena koristiti 572 šampona za jedno pranje kose, pa onda još toliko maski i regeneratora.

Uglavnom, miris predivan, više rijedak nego gust, bijela boja. Lako se utrlja u kosu, fino pjeni, odlično čisti kosu od svih preparata, lako se ispire. Nažalost, onaj predivni miris sa početka priče se ne zadržava na kosi pretjerano dugo. Baš šteta! 

Moju jako kosu jako suhu pri vrhovima nije dodatno isusio, ali problem peruti nakon 2-3 pranja se vratio. Što znači da ga moram kombinirati sa H&S šamponom. A već sam rekla da većinom nisam raspoložena za kombiniranje.

Cijena proizvoda je cca 4 eura i ja ću ga koristiti kada se poželim kratkotrajnog tropskog mirisa na kosi.

Jeli netko probao ove proizvode? Kakva su iskustva?









You Might Also Like

0 komentari: