Catrice Sun Glow Matt Bronzing Powder - Review

4:54 AM,0 Comments

Hello my lovelies!!

Gloomy and rainy weather briefly interrupted the summer. I'm the kind of person for warm and nice weather. The rain just is not my thing. That's why I am trying to keep the summer feeling. So I turned to small things that make the summer, and for you I prepare this little review.

It is the Catrice Cosmetics Sun Glow Bronzing Powder Matt No. 030 Medium Bronze. First I must say that I am very picky in terms of bronzer because each was orange on the skin. This one I have long sought. It is a medium shade of bronze powder with a matte look for natural looking tan on the skin.

Packaging is of decent quality, good-looking, with shiny, silver lower part of the box. The cover is easy to open, the product does not break, it's great pressed. Product weight is 9.5 grams and the price, I believe somewhere around 4 euros.

This product is for all. I use it for contouring, I use it as a blush, as a light tan powder, absolutely everything. Most of it I like to use for contouring because  blends easy and leaves the natural look on the skin. Solid pigmented, and yet you can not put too much. In fact this characteristic of this product is the most like - blends perfectly, never seems overly on the skin.

I recommend it to absolutely everybody. I'm not sure how many shades available but this shade is nice looked at my pale but also on tanned skin. For this price, the perfect bronzer.

I hope that
warm weather will  come back! I hope you have the same experience with this product!

Pozdrav moje ljepotice!!

Tmurno i kišovito vrijeme na kratko je prekinulo ljeto. Ja sam tip osobe za toplo i lijepo vrijeme. Kiša jednostavno nije moj đir. Zato svim silama pokušavam zadržati onaj ljetni osjećaj u sebi. Pa sam se okrenula ljetnim sitnicama,  i za vas pripremila ovu malu recenziju.

Radi se o Catrice Cosmetics Sun Glow Matt Bronzing puderu No. 030 Medium Bronze. Prvo vam moram reći da sam jako izbirljiva po pitanju bronzera jer mi je svaki narandžast na koži. Ovaj sam dugo tražila.  Radi se o srednjoj nijansi bronze pudera sa mat izgledom za prirodan izgled preplanulosti na koži.

Ambalaža je solidne kvalitete, lijepog izgleda, sa sjajnim, srebrenim donjim dijelom kutijice. Poklopac se lagano otvara, proizvod se ne lomi, odlično je prešan.  Težina proizvoda je  9.5 grama, a cijena, ako se ne varam negdje oko 4 eura.

Ovaj proizvod je moja pomoć za sve. Koristim ga za konturiranje, koristim ga kao rumenilo, kao lagani puder za preplanuli izgled, apsolutno sve. Najviše ga volim koristiti za konturiranje jer se odlično blenda i ostavlja prirodan izgled na koži. Solidno je pigmentiran, a opet ga ne možete staviti previše. Zapravo tu karakteristiku kod ovog proizvoda najviše volim - blenda se perfektno, nikad ne izgleda pretjerano na koži.

Ja ga preporučuje apsolutno svima. Nisam sigurna koliko je ukupno nijansi dostupno ali ova nijansa je lijepo izgledala i na mojoj blijedoj ali i na preplanuloj koži. Za ovu cijenu, savršen bronzer.

Nadam se da će se lijepo vrijeme vratiti! Nadam se da imate ista iskustva sa ovim proizvodom! 







XOXO D

You Might Also Like

0 komentari: