Cien Professional Keratin Hair Treatment -Review

2:25 AM,1 Comments


Pozdrav moje ljepotice!

Ako ste slučajno kao ja odlučili odustati od njege suhe kose, jer samo bacate novac na skupe proizvode a ništa ne djeluje, ostanite da se malo družimo jer imam rješenje vrijedno cca 1.5 eura i možete ga kupiti u Lidlu.

E i ja kad sam čula od jedne blogerice da je ovo čudo bolje od 80% proizvoda koje je probala, pomislila sam da mulja. Ali nije! Ova maska za kosu je dio linije sa keratinom za jačanje i obnovu kose, linija ima šampon za kosu, regenerator i ovu masku za kosu.

Predobar miris na kosi ostaje jako dugo, ne samo na kosi. Nakon pranja kose kupaonica miriši kao neka parfumerija. Predivno! A cijena, smiješno!

Dakle, maska se nanosi na mokru kosu i ostavi se da djeluje 2 minute. Lagano se ispire i čini kosu predivnom. Glaka, sjajna, mekana kosa, predivnog mirisa, lako se rasčešljava. Uopće nemate osjećaj teške i ljepljive kose, nego baš čiste i njegovane.

Definitivno planiram probati i šampon za kosu i regenerator iz ove linije. Količina proizvoda koja se dobije za ovu cijenu je 250 ml, ja masku na jako dugoj kosi koristim jednom tjedno već 2 mjeseca i tek sam potrošila pola bočice.

To je zato jer je prizvod gust i kremast, baš nekako fino obloži kosu.

Što k






You Might Also Like

1 comment:

  1. Aşi dori și eu un Cien keratin tratament intensiv repair, cît costă

    ReplyDelete