Catrice Cosmetics Sun Glow Mineral Bronzing Powder - Review

2:33 AM,0 Comments

Hello my lovelies!

Until last summer, I was not a supporter of bronzer for one reason, because I have not managed to find a suitable color. Everything was too orange for my complexion. But last summer I bought Catrice Sun Glow Bronzing Powder Matt in the number of 030 medium bronze and fell in love. Review of this product can be found here.

In Ovnak promotional package of Essence and Catrice products I received this second, newer version of bronzer. It is Sun Glow Mineral Bronzing Powder number 010 Golden Light.
Packaging as any of Catrice is of decent quality. The amount of the product is somewhat lower than the Matt version, 8 grams of product, price about 5 euros.

This is baked powder that contains valuable minerals and reflective pigments that create a light, tan skin. Despite the reflective particles this bronzer, as she Matt version, has mattifying finish. And my oily skin likes it.

Easy and evenly applied to the skin. I've used it for contouring, and as blush, great play each role.For the last three photos you can see a comparison Matt and Mineral bronzer. I absolutely do not see any difference in the application, or pigmentation. Both are well pigmented.

Not noticing any difference in colorsa, at least to me, colors are identical. In any case, thumbs up for this bronzer.


  Have you used any of these products? What are your experiences?
 
Pozdrav moje ljepotice!

Do prošlog ljeta nisam bila pobornik bronzera iz samo jednog razloga, zato što nisam uspijela pronaći odgovarajuću boju. Sve je bilo previše narandžasto za moj ten. Ali prošlo ljeto sam kupila Catrice Sun Glow Matt Bronzing Powder u broju 030 medium bronze i zaljubila se. Recenziju ovog proizvoda možete pročitati ovdje.

U Ovnakovom promotivnom paketu Essence i Catrice proizvoda sam dobila ovu drugu, noviju verziju bronzera. To je Sun Glow Mineral Bronzing Powder broj 010 Golden Light. Ambalaža kao i svaka druga od Catrice je solidne kvalitete. Količina proizvoda je nešto manja u odnosu na Matt verziju, 8 grama proizvoda, cijena cca 5 eura. 

Ovo je zapečeni puder koji sadrži vrijedne minerale i reflektirajuće pigmente koji kreiraju lagani, preplanuli izgled kože. Unatoč reflektirajućim česticama i ovaj bronzer, kao i ona Matt verzija, ima matirajući završetak. A moja masna koža to jako voli. 

Lagano se i ravnomjerno nanosi na kožu. Koristila sam ga i za konturiranje, i kao rumenilo, odlično igra svaku ulogu.  Na posljednje tri fotografije možete vidjeti usporedbu Matt i Mineral bronzera. Ja apsolutno ne vidim nikakvu razliku u nanošenju, niti u pigmentaciji. Obadva su dobro pigmentirana.

Ne primjetim ni razliku u boji, nijanse su čak i uživo, barem meni, identične. U svakom slučaju palac gore i za ovaj bronzer. 

Jeste li vi koristili neki od ova dva proizvoda? Koja su vaša iskustva?







XOXO D

You Might Also Like

0 komentari: