KIKO Milano Velvet Satin Nail Lacquer - Review

11:19 AM,0 Comments

Hello my lovelies!!

Have you already all sharpen the festive atmosphere? My tree is beautiful, this year the red-gold combination. Gifts I have already bought, and now I'm just waiting for Christmas. I can not wait.

And while counting days is the ideal time for new products, discovered by accident, but so ready for review and presentation. And today it is KIKO Milano Velvet Satin Nail Lacquer No. 689th

This is easy that you nail leaves matte, velvety appearance. Personally, I am thrilled. First impressed me packing, glass bottles is, of course, but it is opaque and somewhat soft to the touch. I know crazy! The colors I chose Vintage Rose is light pink, nude colors. It leaves just a natural, unobtrusive appearance.

Brush is in my opinion, fairly broad, accurate. Pigmentation is great. You can leave a layer of varnish and you can easily to add another layer. As for drying, the nail polish dries really fast. All alone plus.

As for durability, even there is not failed. No damage more good week on the nails. Nail polishes from this KIKO line are available in ten colors. The bottle of 10.0 ml. sold at a price of 4.9 euros.


As for me, an absolute favorite, especially color, beautiful. If you have the dilemma of what to put under the tree, you can cheer someone this little thing. Dad made me very happy. Thanks Dad!

Pozdrav moje ljepotice!!

Jeste li se već svi nafurali u blagdanski ugođaj? Moj bor je prekrasan, ove godine crveno-zlatna kombinacija. Darove sam već kupila, i sada samo čekam Božić. Jedva čekam.

A dok odbrojavam dane idealno je vrijeme za nove proizvode, otkrivene sasvim slučajno, ali zato spremne za recenziju i prezentaciju. A danas je to KIKO Milano Velvet Satin Nail Lacquer No. 689.

Ovo je lak koji vam na noktima ostavlja mat, baršunasti izgled. Osobno sam oduševljena . Prvo me oduševilo pakiranje, bočica je staklena, naravno, ali i ona je mat i nekako nježna na dodir. Ludo znam! Ova boja koju sam odabrala je Vintage Rose je nježno roze, nude boje. Ostavlja baš prirodan, nenametljiv izgled.

Četkica je po mom mišljenju, srednje široka, precizna. Pigmentacija je odlična. Možete ostaviti jedan sloj laka a vrlo lako možete nadodati još jedan sloj. Što se tiče sušenja, ovaj lak za nokte se zaista brzo suši. Sve sami plusići.

Što se tiče dugotrajnosti, ni tu nije zakazao. Bez oštećenja izdržao dobrih tjedan dana na noktima. Lakovi za nokte iz ove KIKO linije dostupni su u deset boja. Bočica od 10.0 ml. prodaje se po cijeni od 4.9 eura. 


Što se mene tiče, apsolutni favorit, osobito boja, prekrasna. Ako imate dilemu što staviti ispod bora, možete nekoga razveseliti ovom sitnicom. Tata me jako  usrećio. Hvala Tata!








XOXO D

You Might Also Like

0 komentari: