Nails of the Day with Avon Gel Nailpolish in Sheer Shimmer

1:02 AM,0 Comments

Hello my lovelies!!
 
What is your weekend start? My is not so charming. But what I will, I will chant: It's all good and will be better!! And what could bring me a little cheer? Maybe a new color on your nails? Definitely a new color on my nails, give me a little distraction. A referral and to tell you what I think about this Avon Gel Finish line of nail polish.

This nail polish promises 3in1 effect, base, color and top coat in a single layer. Initially, it was available in 15 colors and in new catalog is available for another 6 new sparkling shades. Nailpolish comes in a nice bottle of 10 ml and in the active catalog sold at a discounted price of about 3.5 euros. I've got two shades  Sheer Shimmer and Coral. This time on the nails is Sheer Shimmer.

In the photos you can see how  it looks on my nails but I must tell you that these are two layers. I like it when the color on my nails is not transparent and that with this nailpolish can only be achieved by applying two coats. The color is beautiful and shimmering, just kind of summer.

My objection to this nail polish is that it dries very slowly. At least in my case! For a long time I waited until the polish dries and it made me a little disappointed. I do not like this "soft" feeling on the nails. It is a big minus. The final layer is really not necessary, the surface is smooth, when they finally dry.

So much for the Finish Line Gel polish. Enjoy reading and please follow me!!


Pozdrav moje ljepotice!!

Kakav je vaš početak vikenda? Moj i nije baš tako bajan. Ali što ću, mantrat ću: Sve je dobro i bit će bolje!! A što bi me moglo malo oraspoložiti? Možda nova boja na noktima? Definitivno nova boja na noktima, da mi malo skrene misli. A uput i da vam kažem što mislim o ovoj Avon Gel Finish liniji lakova za nokte.

Ovaj lak za nokte obećava 3u1 efekt, baza, boja i završni lak u jednom sloju. Prvotno je bilo dostupno 15 boja a u novom katalogu dostupno je još 6 novih svjetlucavih nijansi.  Lak dolazi u lijepoj bočici od 10 ml a u aktivnom katalogu prodaje se po sniženoj cijeni od cca 3,5 eura. Ja sam dobila dvije nijanse Sheer Shimmer i Coral. Ovoga puta na noktima je Sheer Shimmer.

Na fotografijama možete vidjeti kako lak izgleda na noktima ali moram vam reći da se radi o dva sloja. Ja volim kad mi boja na noktima nije prozirna a to sa ovim lakom mogu postići jedino nanošenjem dva sloja. Boja je lijepa i svjetlucava, baš nekako ljetna.

Moja zamjerka ovom laku za nokte je što se jako sporo suši. Barem u mom slučaju! Jako dugo sam čekala da se lak osuši i to me malo razočaralo. Ne volim taj "mekani" osjećaj na noktima. To mi je veliki minus. Završni sloj zaista nije potreban, površina je glatka, kada se napokon osuši.

Toliko o Gel Finish liniji za nokte. Uživajte u čitanju i obvezno me zapratite!!









XOXO D

You Might Also Like

0 komentari: