DM Balea Professional Oil Repair Conditioner - Review

11:43 PM,0 Comments

Hello my lovelies !!

For a long time I'm trying to write a post about this product - DM Balea Professional Repair Oil regenerator. No way I could decide whether I like it or I'm not satisfied with this product. I'm still confused, but to me maybe clears up after these reviews.


This is therefore conditioner for hair care with argan oil for very dry and damaged hair. In its formula contains no silicones. This is part of a new line of Balea Hair Care Oil Repair. I'm always looking for good conditioner, so that was why I decided to buy this. Conditioner comes in a tube of 200 ml and I think it cost about 2 euros.


The consistency of the regenerator a little surprised me, because it is unique, not like all the conditioner that I've ever tried. But that's good because it is a lot easier applied on the hair. After applying the conditioner to wet hair, leave it on for 10 minutes, then washed it down.

I have to admit that the hair is softer and gentler after usage of spoken regenerators. The manufacturer promises easier comb and I agree with that. Hair is easily shaped and smells wonderful, because regenerator has a wonderful scent of argan. Now when I look at all, it is a classic regenerator which has good assesses of quality and price. It does what it promises. But I'm just not impressed. I did not fell in love at first sight.


My search for the ideal, the right one, conditioner continues. Well done to everyone but my "one" has not yet encountered.


Enjoy!!!

Pozdrav moje ljepotice!!

Već duže vrijeme pokušavam napisati post o ovom proizvodu - DM Balea Professional Oil Repair regeneratoru. Nikako se nisam mogla odlučiti jesam li ili nisam zadovoljna ovim proizvodom. Još sam zbunjena, pa se i  meni možda razbistri nakon ove recenzije.

Ovo je dakle regenerator za njegu  kosu sa arganovim uljem za jako suhu i oštećnu kosu. U svojoj formuli ne sadrži silikone. Ovo je dio nove Balea linije za njegu kose Oil Repair. Ja sam uvijek u potrazi za dobrim regeneratorom, pa sam se zato odlučila i na kupovinu ovoga.  Regenerator dolazi u tubici od 200 ml a mislim da je cijena oko 2 eura. 

Konzistencija samog regeneratora me malo iznenadila, jer je rijeđa od svih regeneratora koje sam do sada isprobala. Ali to je dobro jer se puno lakše nanosi na kosu. Nakon nanošenja regeneratora na mokru kosu, ostavim ga da djeluje 10-tak minuta, potom ga ispirem.

Moram priznati da je kosa mekša i nježnija nakon uporebe ovor regeneratora. Proizvođač obećava i lakše rasčešljavanje i to potvrđujem svojim iskustvom. Kosa se lako oblikuje i predivno miriši, jer sam regenerator ima prekrasan miris argana. Sada kad sve pogledam, radi se o klasičnom regeneratoru koji ima dobar odmjer kvalitete i cijene. Radi ono što obećava. Ali ja jednostavno nisam oduševljena. Nisam se zaljubila na prvi pogled.

Moja potraga za idealnim, onim pravim, regeneratorom se nastavlja. Svaka čast svima ali moj "onaj pravi" još nije naišao.

Uživajte!!!!







XOXO D

You Might Also Like

0 komentari: