DIY - wooden chest and a woolen cushions!!

12:27 PM,0 Comments

Hello my lovelies!

Today I bring you a little bit different post. To the rest of the review, and that you, perhaps, give an idea of interior decoration. The project is in my opinion turned out great, so I of course had to share it with you.

Last summer I received from friends old wooden chest that was in too bad condition. In some places the wood is rotting, was drilled, worn and absolutely had no value. My friend had planned to throw so I jumped to the "save" and give her a new, more modern attire.

The chest is, as you can see in the photographs, carved beautiful decorations, so I wanted the front of the chest to point out. After I repaired all the damage that time has left on the chest, threw myself on the painting. To pointed out the front part I used two colors, white and silver finish. I think it's a great combination and I'm still preserved and pointed out front, carved part.

On the chest, I added metal legs for furniture, I think it looks better.

The second part of the DIY project these zigzag pillows. Alone sewed pillows, slitting a large pillow to sleep on the two. I sewed them and I made of wool crocheted this zigzag pillowcases. Again like the combination of gray and white made ideal. I do not know what I'm obsessed with those two colors. Do not ask!

Anyways, I hope you like the results of these my two project! I'd like to hear your opinion.

Pozdrav moje ljepotice!

Danas vam donosim malo drugačiji post. Da se odmorimo od recenzija, a da vam, možda, dam ideju za uređenje interijera. Projekt je po mom mišljenju ispao odličan, pa sam ga naravno morala podijeliti sa vama.

Prošlo ljeto sam od prijatelja dobila staru drvenu škrinju koja je bila u prelošem stanju. Na pojedinim mjestima drvo je sagnjilo, bila je izbušena, pohabana i apsolutno nije imala nikakvu vrijednost. Moj prijatelj ju je planirao baciti pa sam ja uskočila da je "spasim" i dam joj novo, modernije ruho.

Škrinja je, kao što možete vidjeti na fotografijama, izrezbarena predivnim ukrasima, pa sam željela taj prednji dio škrinje posebno istaknuti. Nakon što sam sanirala svu štetu koju je vrijeme ostavilo na škrinji, bacila sam se na farbanje. Da bih istaknula prednji dio koristila sam dvije boje, bijelu i srebrenu boju. Mislim da je kombinacija odlična i da sam ipak sačuvala i istaknula prednji, izrezbareni dio.

Na škrinju sam dodala metalne noge za namještaj, mislim da bolje izgleda.

Drugi dio DIY projekta su ovi cik-cak jastuci. Sama sam sašila jastuke, prerezavši jedan veliki jastuk za spavanje na dva dijela. Zašila sam ih te sam od vune heklala ove cik-cak jastučnice. Opet mi se kombinacija sive i bijele učinila idealnom. Ne znam što sam opsednuta sa te dvije boje. Ne pitajte!

Uglavnom, nadam se da vam se sviđaju rezultati ova moja dva projekta! Voljela bih čuti vaše mišljenje.

After/Before







XOXO D

You Might Also Like

0 komentari: