Delia Cosmetics Lipstics - Review

1:11 AM,0 Comments

Hello my lovelies!!

Let's talk a little about the products Delia Cosmetics, beauty brand that is just making its way to the market. From the brand I got generous package of products to test, the time to go with the two lipsticks from two different lines.

Creamy Glam lipstick is highly pigmented, packed into this beautiful glamorous packaging gold. I'm obsessed with this packaging. Lipstick is available in 8 colors that are tailored to different skin tones. My color is No. 105.

Excellent creamy formula of this rose nourishes lips thanks to vitamin E. Odliična pigmentation makes this super long-lasting lipstick. Not really stand out dry mouth parts, enough one layer.

In addition to packaging, completely delighted me and durability. Recently I have this lipstick wearing 5 hours without repair, ate drank, but the lipstick did not move from my lips. He has my absolute recommendation.

A lot less'm happy lipstick line from Satine Lips. It is designed to be slightly pigmented, more transparent. It contains vitamins A E, which is supposed to protect lips from negative environmental influences. It is available in 8 colors, comes in black packaging with a transparent cover. My color is No. 10, a shade of pink.

What bothered me with this lipstick is just this poor pigmentation, as it makes it difficult to smearing on the lips. can not achieve uniform color on the lips, but the color of my lips in some places out like a lipstick that did not inflict this place.
 

In addition, this lipstick emphasizes dry parts on the lips is short on his lips. Just not for me. I'm obviously more Glam type.

Did you use any of this brand? What did you like?
 

 Pozdrav moje ljepotice!!

Razgovarajmo malo o proizvodima Delia Cosmetics, beauty brend koji se tek probija na našem tržištu. Od ovog brenda sam dobila izdašan paket proizvoda na testiranje pa je vrijeme da krenemo sa ova dva ruža za usne iz dvije različite linije.

Creamy Glam ruž za usne je visoko pigmentiran, pakiran u prekrsano glamurozno pakiranje zlatne boje. Opsjednuta sam sa ovom ambalažom. Ruž je dostupan u 8 boja koje su prilagođene različitim tonovima kože. Moja boja je broj 105.

Odlična kremasta formula ovoga ruža njeguje usne zahvaljujući vitaminu E. Odliična pigmentiranost čini ovaj ruž super dugotrajnim. Ne ističe suhe dijelove usana, dovoljan je jedan sloj.

Osim ambalaže, potpuno me oduševila i dugotrajnost proizvoda. Nedavno sam ovaj ruž za usne nosila 5 sati bez popravljanja, jela sam i pila, ali se ruž nije pomaknuo sa mojih  usana. Ima moje apsolutne preporuke.

Puno manje sam zadovoljna ružom za usne iz linije Satine Lips. On je napravljen da bude lagano pogmentiran, više proziran. Sadrži vitamine A i E čime bi trebao štititi usne od negativnog utjecaja iz okoline.  Dostupan je u 8 boja, dolazi u crnom pakiranju sa prozirnim poklopcem. Moja boja je broj 10, neka nijansa roze boje.

Ono što je mene zasmetalo kod ovog ruža za usne je upravo ta slaba pigmentiranost, jer se zbog toga teško razmazuje na usne. ne mogu postići ravnomjernu boju na usnama, nego boja mojih usana na pojedinim mjestima izbija kao da ruž nisam nanijela na to mjesto.

Osim toga, ovaj ruž za usne ističe suhe dijelove na usnama, kratkotrajan je na usnama. Jednostavno nije za mene. Ja sam očito više Glam tip.

Jeste li koristili nešto od ovog brenda? Što vam se svidjelo?



 







 

XOXO D

You Might Also Like

0 komentari: