Delia Cosmetics Matt Forever Foundation - Review

12:54 PM,0 Comments

Hello my lovelies!

In a series of product reviews of Delia cosmetics company, today reviewing the Foundation Matt Forever. As a primer, which I received, this foundation is also suitable for all skin types. It is packaged in a plastic bottle with a pump dispenser, 35 ml of the product. I must admit that the packaging is not too attractive. Close-up looks quite cheap.

The manufacturer claims that this is a 3in1 product that guarantees 24-hour coverage. 3in1 is:
- Perfect coverage of skin imperfections;
- Long-lasting matte finish;
- And a perfect adjustment to the skin color.

I do not know Dalis this foundation adapts to skin color because this fits perfectly with my tone. What I noticed is that this powder very difficult to apply with your fingers. And when applied brush you have to be quick, the product dries quickly and is difficult to apply evenly.

I was surprised by the density of the product itself, is rather thick, has a pleasant smell. I really have a matte finish and does not need fixing. I can confirm that on my oily and combination skin did the job very well. Of course I can not confirm the duration of 24 hours, but it will serve you while you are at work or school, will certainly.

I would say that it is a medium coverage, certain that you will need more layers if you have imperfections on the skin. Or simply to cover up with concealer. I did not like to stand out dry areas, after a couple of hours accumulates around the nose, and they need small interventions.

In any case, a solid product, it can be put to good use, especially if you love the matte finish on the skin. I think it is not suitable for dry skin. I'll certainly put to good use in daily use.

I hope I've answered all your questions! Until next post, kisses to everyone!
 

Pozdrav moje ljepotice!

U seriji recenzija proizvoda kozmetičke kuće Delia, danas recenziram tekući puder Matt Forever. Kao i prajmer koji sam dobila, ovaj tekući puder je također namjenjen svim tipovima kože. Pakiran je u plastičnoj bočici sa pumpicom, 35 ml proizvoda. Moram priznat da mi ambalaža nije pretjerano privlačna. Iz bliza izgleda dosta jeftino.

Proizvođač tvrdi da je ovo 3u1 proizvod koji jamči 24 sata pokrivenosti. 3u1 je:
-  savršeno prekrivanje nepravilnosi na koži;
-  dugotrajni mat finiš;
- i odlična prilagodba boji kože.

Ne znam dalise ovaj tekući puder prilagođava boji kože jer ovako odlično odgovara mojem tonu. Ono što sam primjetila je da je ovaj puder jako teško nanijeti prstima. A kada se nanosi četkicom morate biti brzi, proizvod se brzo suši i teško ga je ravnomjerno nanijeti.

Iznenadila me gustoća samog proizvoda, dosta je gust, ima lijep i ugodan miris. Zaista ima mat finiš i nije potrebno fiksiranje. Mogu potvrditi da je na mojoj masnoj i mješovitoj koži odradio posao jako dobro. Naravno da ne mogu potvrditi trajanje od 24 sata, ali da će vam poslužiti dok ste na poslu ili u školi, hoće sigurno.

Ja bih rekla da mu je prekrivenost srednja, sigurno da će vam trebati više slojeva ako imate izražene nepravilnosti na koži. Ili jednostavno to pokrijete sa korektorom. Nije mi se svidjelo kako ističe suhe dijelove, nakon par sati nakuplja se oko nosa, pa su potrebne male intervencije.

U svakom slučaju jedan solidan proizvod, može se dobro iskoristiti, osobito ako volite mat finiš na koži. Mislim da ipak nije prikladan suhoj koži. Ja ću ga sigurno dobro iskoristiti u dnevne svrhe.

Nadam se da sam odgovorila na sva vaša pitanja! Do idućeg posta, puse svima!





 
 



XOXO D

You Might Also Like

0 komentari: