Catrice Shine Appeal Fluid Lipstick

2:26 AM,0 Comments

Hello my lovelies!

Rarely have reviewed products for lips, because I'm more a fan of some other products, but now wants to talk about Catrice Shine Appeal Fluid Lipstick.

This is a product that offers a maximum color of lipstick and high shine lip gloss. What I especially like is the presence of vitamin E, which is intended lip care. The product comes in 12 shades, from nude tones to dark red and purple shades.

The color of my lipstick is 060 Mary Berry, it is a dark purple color, it comes in a package of 5 ml. If I'm not mistaken the price of this product is approximately 4 euros.

I have to admit that so far I have not been a fan of lip gloss, because they all had a sticky feeling on the lips. With this product, it is not the case. The color is intense and evenly applied to the lips. Prolonged is on the lips, but I noticed that without lip liner, can be extended over the edge of the lips. That is the only objection to this lipstick. But nothing that pre-treatment with lip liner can not be repaired.

I was crazy about this color on the lips lately. I'd like to also mention the scent of the product. Beautiful, delicate, maybe me a little reminiscent of vanilla. I'm not sure, but I like it.

I would love to get my hands on more of shades, perhaps some softer tones for daily make-up look. Basically, all 5 except for the fact that it can be a little spill over the edge of the lips.

I hope you have enjoyed reading. Bye-bye .

Pozdrav moje ljepotice!

Rijetko kada recenziram proizvode za usne, jer sam više ljubitelj nekih drugih proizvoda, ali danas želi pričati o Catrice Shine Appeal Fluid ruž za usne.

Radi se o proizvodu koji nudi maksimalnu boju ruža za usne i visoki sjaj sjajila za usne. Ono što mi se posebno sviđa je prisutnost vitamina E koji je namjenjen njezi usana. Proizvod dolazi u 12 nijansi, od nude tonova do tamnih crvenih i ljubičastih nijansi.

Boja mog ruža za usne je broj 060 Marry Berry, to je  tamno ljubičasta boja, dolazi u pakiranju od 5 ml. Ako se ne varam cijena ovog proizvoda je cca 4 eura. 

Moram priznati da do sada nisam bila ljubitelj sjajila za usne, jer su svi imali neki ljepljivi osjećaj na usnama. Sa ovim proizvodom to nije slučaj. Boja je intenzivna i ravnomjerno se nanosi na usne. Dugotrajan je na usnama, ali sam primjetila da se bez olovke za usne, može razvući preko ruba usana. To mi je i jedina zamjerka za ovaj ruž. Ali ništa što prethodno nanošenje olovke za usne ne može popraviti.

Poludjela sam za ovom bojom na usnama u posljednje vrijeme. Željela bih još spomenuti miris ovog proizvoda. Prekrasan je, nježan, možda me malo podsjeća na vaniliju. Nisam sigurna, ali sviđa mi se.

Voljela bih se dočepati još koje nijanse, možda neke nježnije tonove za svakodnevni make-up look. Uglavnom, sve 5 osim činjenice da se može malo preliti preko ruba usana.

Nadam se da ste uživale u čitanju. Pa-pa. 







XOXO D

You Might Also Like

0 komentari: