Delia Cosmetics Pink Make-Up Primer Review

10:42 AM,0 Comments

Hello my lovelies!

Today I want to present a primer of the cosmetics company Delia, a novelty in our market. On the market is captured primer: Green whose task is to correct skin imperfections, pink that somehow brightens skin and white primer smoothes the skin's surface.

All three primers are sold in plastic packaging with pump, pack size of 35 ml, which is actually a really generous amount of product. Primer that I got to test the pink primer.

All three primers are designed for all skin types.

The manufacturer says that this product:

- Extending the length of make-up;
- Does not clog pores;
- Smoothes the skin making it easy to apply liquid foundation;
- Shiny beads brighten the skin;
- Hydrates the skin.

I am the primer used in combination with Delia Matt Forever liquid foundation and can confirm that extending the length of the product on the skin. The primer smoothes the skin but it is impossible knowledge foundation with your fingers. If you try knowledge foundation with your fingers to create a dumpling skin, clears the primer and powder.

This effect made me uncomfortable iznenio but I quickly moved on to the brush. Applying liquid foundation over the primer with a brush is easy. My opinion is that this primer is not moisturizes the skin. I'm still a primer before putting a moisturizing cream. I tried without that step, but I had the feeling that my skin is too sticky.

The smell of the product itself is reminiscent of a face cream, somewhat reminiscent of floral notes. Pump is economical, with a single touch you get a nice quantity. It is true that extending the length of liquid foundation that smoothes the skin, but I'm just not the type of primers. I'm kind of indifferent to this product. No warm - not cold!

Do you like are use a primer? Or are you more practical like me, so you reduce the number of steps.


Pozdrav moje ljepotice!

Danas vam želim prezentirati prajmer od kozmetičke kuće Delia, novitet na našem tržištu. Na tržištu su prisutna tri prajmera: zeleni čija je zadaća ispravljanje nepravilnosti na koži, rozi koji na neki način posvjetljuje kožu i bijeli prajmer koji zaglađuje površinu kože.

Sva tri prajmera se prodaju u plastičnom pakiranju sa pumpicom, pakiranje je veličine 35 ml, što je zapravo zaista velikodušna količina proizvoda. Prajmer koji sam ja dobila na testiranje je pink prajmer.

Sva tri prajmera su namjenjena svim tipovima kože.

Proizvođač kaže da ovaj proizvod:

- produžuje trajanje make-upa;
- ne začepljuje pore;
- zaglađuje kožu čime olakšava nanošenje tekućeg pudera;
- sjajne perlice posvjetljuju kožu;
- hidrira kožu.

Ja sam ovaj prajmer koristila u kombinaciji sa Delia Matt Forever tekućim puderom i mogu potvrditi da produžuje trajanje ovog proizvoda na koži. Prajmer zagladi kožu ali je nemoguće nanjeti tekući puder sa prstima. Ako pokušate nanjeti tekući puder sa prstima stvore se valjušci po koži, briše se  prajmer i puder.

Taj efekt me je neugodno iznenio ali sam brzo prešla na četkice. Nanošenje tekućeg pudera preko ovog prajmera sa četkicom je jednostavno. Moje mišljenje je i da ovaj prajmer ne hidrira kožu. Ja sam ipak prije prajmera stavljala neku hidrirajuću kremu. Pokušala sam i bez toga koraka, ali sam imala osjećaj da mi je koža previše ljepljiva.

Miris samog proizvoda podsjeća na neku kremu za lice, pomalo podsjeća na cvjetne note. Pumpica je ekonomična, jednim stiskom dobijete lijepu količinu proizvoda. Istina da produžuje trajanje tekućeg pudera,  da zaglađuje kožu,  ali ja jednostavno nisam tip za prajmere. Nekako sam ravnodušna prema ovom proizvodu. Ni toplo - ni hladno!

Volite li vi koristiti prajmere? Ili ste više praktični poput mene pa smanjujete broj koraka.



 



 


 XOXO D




You Might Also Like

0 komentari: