Avon Care Royal Jelly Line

9:31 AM,2 Comments

Hello my lovelies!!

How are you doing today? Are you also already on edge with the winter and the cold? I really am! I am of the summer and I need sunshine and warm days. My skin is calling for heat and vitamin D.

And while I wait for nice days, I do all that my skin stays hydrated and normal. I use a lot of lotions and body milk. That is why I particularly delighted gift of Avon. The package comes complete body lotion, face cream and hand cream, all of Avon Care enhanced line of body care.

This line is enriched with royal jelly. A royal jelly, as the elixir of youth, has proved particularly good in the care of dry, dehydrated skin. The entire line is enriched with vitamin E and promises 24 hour hydration.

Body Lotion comes in a generous package of 400 ml, and the price of the bottle in the active catalog is reduced to about 3.5 euros. The mixture is creamy gel-like structure, gentle, honey scent. It is easily applied to the skin and is quickly absorbed. I use this lotion in the evening, after a shower, and I have to admit that on the morning of skin very soft and hydrated, the feeling will stay in the skin. This product I like the most and gladly recommend it to others.

Hand cream is also the cream for nails and cuticles. Creamy texture is easy to smudge, but I have to admit to be a little more difficult to absorb into the skin. It bothers me a little when I'm in a hurry. But when they finally absorbed hands are soft and smooth, and this cream is gentle fragrance. Quantity of 100 ml in the active catalog can be purchased at a price of 1.8 euros.

And in the end face cream, packs of 100 ml, the price of 2.3 euros. Creamy texture of this product is wonderful. This cream is the lightest, excellently absorbed by the skin. The entire line is designed for dry skin, but in these days of winter is perfectly suited to my oily skin. The cream is applied in the morning after cleansing. And when it absorbs an excellent base for applying liquid foundation. I have no side effects. No acne, no sebum. My absolute recommendation.

All these products can be found on the official website of the Avon. Have a good hydration!

Pozdrav moje ljepotice!!

Kako ste mi danas? Jeste li i vi već na rubu živaca sa zimom i hladnoćom? Ja zaista jesam! Ja sam ljetni tih i trebam sunce i tople dane. Moja koža vapi za toplotom i vitaminom D.

A dok čekam lijepe dane, činim sve da moja koža ostane hidrirana i normalna. Koristim jako puno losiona i mlijeka za tijelo. Zato me osobito razveselio poklon od Avona. U paketu se nalazi losion za tijelo, krema za lice i krema za ruke, sve iz Avon Care poboljšane linije za njegu tijela.

Ova linija je obogaćena sa matičnom mliječi. A matična mliječ, kao eliksir mladosti, se osobito pokazala dobrom u njezi suhe i dehidrirane kože. Cijela linija je obogaćena vitaminom E te obećava 24 satnu hidrataciju.

Losion za tijelo dolazi u velikodušnom pakiranju od 400 ml, a cijena bočice u aktivnom katalogu je snižen na cca 3,5 eura. Mješavina je kremasto-gelaste strukture, nježnog, medenog mirisa. Lako se nanosi na kožu i brzo se upija. Ja ovaj losion koristim na večer, nakon tuširanja, i moram priznati da je u jutro koža jako mekana i hidrirana, osjećaj se dugo zadržava na koži. Ovaj proizvod mi se najviše sviđa i rado ga preporučujem drugima.

Krema za ruke je ujedno i krema za nokte i zanoktice. Kremasta struktura se lagano razmazuje ali moram priznati da se malo teže upija u kožu. To me malo smeta kada sam u žurbi. Ali kada se napokon upije ruke su nježne i glatke, i ova krema je nježnog mirisa. Količinu proizvoda od 100 ml u aktivnom katalogu možete kupiti po cijeni od 1.8 eura.

I na kraju krema za lice, kutijica od 100 ml, cijena 2.3 eura. Kremasta struktura ovog proizvoda je prekrasna. Ova krema je najlaganija, odlično se upija u kožu. Cijela linija je namjenjena njezi suhe kože, ali u ove zimske dane savršeno odgovara mojoj masnoj koži. Kremu nanosim u jutro, nakon umivanja. A kada se upije odlična je podloga za nanošenje tekućeg pudera. Nemam nikakvih neželjenih efekata. Bez akni, bez sebuma.  Moja apsolutna preporuka.

Sve ove proizvode možete pronaći na službenim stranicama Avona. Želim vam ugodnu hidrataciju!









XOXO D



You Might Also Like

2 comments: