Nail art with Essence and Eveline

2:27 AM,0 Comments

Hello my dear readers!!

To end this week I bring you another manicure. What should I do? I adore making my nails beautiful! Maybe I'm a little bored with it, but I change my manicure at least twice a week.

This time I used:
1. Random nail polish with gold and white sequins;
2. Red Nail Polish Eveline Cosmetics;
3. Essence Gel-look XXXL Volume top coat;
4. Gold ribbons for Nails.

Method:
The first step applying red nail polish (under it you can put some clear nail polish, so that you do not have the color red is reflected on the nails).

The second step application of nail polish with glitter, I picked up one finger, usually the ring finger, I do not know why. Somehow, to me personally is more beautiful.

The third step is gluing ribbons on  nails, this time golden colorI cut out ribbons, with tweezers applied on nail. With nail clipper I cut excess of ribbons from nails.

The fourth step application of top coat.
I hope I have inspired you !! Perhaps a night out on Saturday!

Enjoy your weekend !!
Pozdrav dragi moji čitatelji!!
Za kraj ovoga tjedna donosim vam još jednu manikuru. Što da radim? Obožavam uljepšavati moje nokte! Možda sam malo dosadila, ali ja promjenim manikuru barem dva puta tjedno.
Ovoga puta koristila sam:
1. nasumični lak za nokte sa zlatnim i bijelim šljokicama;
2. Crveni lak za nokte Eveline Cosmetics;
3. Essence Gel-look XXXL Volume top coat;
4. Zlatna trakica za uređivanje noktiju.
Postupak:
Prvi korak je nanošenje crvenog laka za nokte (ispod njega možete staviti neki bezbojni lak za nokte, tako da vam se ne bi crvena boja  preslikava na nokte).
Drugi korak je nanošenje laka za nokte sa šljokicama, ja sam odabrala jedan prst, obično na prstenjak, ne znam zašto. Nekako je meni osobno tako najljepše.
Treći korak je ljepljenje trakica za nokte, ovoga puta zlatna boja. Trakicu izrežem, pincetom je nanosim na nokat. Sa grickalicom za nokte režem višak trakice sa nokta.
Četvti korak je nanošenje top coat laka za nokte.
Nadam se da sam vas inspirirala!! Možda za večernji izlazak u subotu!
Uživajte u vikendu!!









XOXO D

You Might Also Like

0 komentari: